UMBKEELSED KLIENDITEENINDAJAD | Keeleameti juht: mõni tööandja pole keelenõuetest kuulnudki!
Nii uskumatuna kui see ka ei kõla: keeleameti juht Ilmar Tomusk ütleb Õhtulehele, et mõni tööandja pole lihtsalt seadustega kursis. Ta leiab, et keelenõuete eiramist peaks küll senisest rangemalt karistama, kuid ei tohi minna ka liiga äärmuslikuks. Maxima personalijuht märgib, et neil on populaarseks osutunud inglise keele kursused, kuid eesti keele huvilisi see-eest napib.
Keelenõudele peavad vastama kõik töötajad, kes suhtlevad vahetult klientidega. Tomusk selgitab, et näiteks kassas töötav müüja peab keelt oskama, kuid samal ajal riiulitele kaupa laduv kolleeg mitte. „Samas on tulnud ka kaebuseid, et riiulite vahel kõndiv müüja ei osanud küsimustele vastata. Siis peamegi ta konkreetsed tööülesanded välja selgitama,“ sõnab Tomusk.
Trahvi võib saada nii töötaja kui tööandja