ROLLERIGA LIIKLUSES JALUS | Motosportlane Hanno Velt: praegused piirangud on koostatud ebamõistlikult. Mujal on sellest juba aru saadud
Rollerite aeg hakkab koos kevadega jälle kätte jõudma. Eks igaühele tuleb tuttav ette pilt, kuidas mopeed või roller töristab linnaliikluses, jääb teistele jalgu või üritab kuidagi maantee teepeenral ellu jääda. Motohooaja alguses on liikluses jälle selgelt näha, et see pole ohutu, aga mida peaks tegema?
Peamine põhjus, miks mopeedijuhid liikluses teistele jalgu jäävad ning sellega endale ja teistele ohtlikud on, peitub Eesti seadustes – mopeedi- või autojuhilubadega võib praegu sõita rolleriga, mille maksimaalne kiirus ei ületa 45 kilomeetrit tunnis ja töömaht 50 kuupsentimeetrit.
Kuna linnades ja asulates on peamine sõidukiirus 50 kilomeetrit tunnis, siis polegi võimalik muu liiklusega samas tempos liikuda, mis on selgelt ohtlik ja takistab teisi sõidukeid.
Inimesed ei ela aga ainult linnas ja näiteks asulast väljas, 90 või 110 alas kuskil teepervel 45kilomeetrise tunnikiirusega sõitmine on juba selgelt oma õnne proovile panemine.