JUHTKIRI | Kuller helistagu (vähemalt) kaks korda

Ohtuleht.ee, 8. august 2024

Kui pandeemiast üldse midagi kasu oli, siis oli see kaugkaubanduse võidukäik. Korraga muutus täiesti tavaliseks, et kaupu sai osta veebist ja need toodi kenasti ukse taha.

Inimestele, kel liikumine mingil põhjusel kas ajutiselt või püsivalt piiratud, on selline võimalus otsekui taeva kingitus: enam pole vaja hankida kallist transporti ja abilist, et poodi minna. Rääkimata sellest, et kasutada on mitte ainult kodumaakonna piiratud võimalustega kaubandusvõrk, vaid sõna otseses mõttes terve maailm. Lisaks valikule saad tihti võitu ka hindades.

See eeldab aga, et kõik osapooled täidavad oma lubadusi – kui tellitud on koju toomine, siis kuller tõesti helistab kliendile. Kahjuks on Õhtuleheni ulatunud mitu juhtumit, kus ostja jääbki seda kõnet ootama ja kaup rändab hoopis pakiautomaati.

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?