JUHTKIRI | Majandus kui surnud hobune
Nullindatel liikus ringi anekdoot, kuidas müüa surnut hobust. Sellest on läbi aastate räägitud palju erinevaid versioone, kuid üldjoontes oli see tüvitekst, kuidas musta valgeks kuvada: esmalt tuli väita, et suksu pole sugugi koolnud, vaid puhkab ja pärast seda on ärksam kui kunagi varem. Hirmus hais pole samuti midagi koledat – peen moodne aroom! Ja kui ka kondid nahast läbi kumavad, on tegu lihtsalt väga tervisliku salenemisega.
Ärevad teated, et lisaks inflatsioonile ja maksutõusule on tulemas vähemalt kahes ettevõttes suured koondamised, ei tekita sügisele vastu minnes just liigset rahulolu. Ei lohuta ka jutt, et küll ükskord majandus ka tõusule kerkib – rahustamise asemel vajaksid negatiivsed teated pigem arusaadavat lahtimõtestamist.
Esmalt tuli teade, et suurel online-kasiinol tuli pillid kotti panna. Siis aga teatas eesolevast masskoondamisest Telia, kus teadete kohaselt peaks töö kaotama 160 inimest. Kümmekond protsenti korraga – see on juba veidi kõhust õõnsaks võttev uudis, aga turundusjutt lubab ikka: kõik selleks, et klientide elu rõõmsamaks ja paremaks muuta. Nii on ju ajast aega üritatud halbu uudiseid roosilisemaks muuta.