„Naisel jäid suitsud ostmata ja oli tige kogu õhtu!“ Swedbanki tõrge lõi rahva rivist välja
Neljapäeva pärastlõunal kella nelja-viie vahel seisid paljud Swedbanki kliendid silmitsi ootamatu probleemiga, kui ei saanud makseid teha. „Mul tekkis täitsa paanika, et ma ju pean arve ära maksma,“ kurdab Annika, kes jäi hätta liisingumaksega.
Ulatusliku tehnilise tõrke tõttu ei saanud Swedbankis näiteks makseid teha ega kasutada internetipanka ja mobiilirakendust. Eriti tugevalt mõjutas see kliente, kes viibisid kauplustes või soovisid veebis ostelda, kuna maksete töötlemine Swedbanki kaudu ei toiminud tavapärasel viisil.
Sellised tõrked võivad tekitada olulisi ebamugavusi ja majanduslikku kahju, eriti kui need esinevad tipptundidel või nädalavahetusele eelneval ajal, kui kaubandus- ja pangandustehingud on intensiivsemad. Häirest mõjutatud klientidel oli raskendatud juurdepääs oma kontodele, mis võis takistada mitte ainult maksete tegemist, vaid ka teiste finantstoimingute sooritamist.