DPD Eesti juht: oleme oma edu kinkimas Leedule ja Lätile
Mida on Eestil pakkuda välismaisele suurkorporatsioonile? See on kõige olulisem küsimus Eesti konkurentsivõime hindamisel ja kui sellele puudub vastus, on meil probleem, leiab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Sügisel on oodata järgmist euribori langust, mis leevendaks ebakindlust ja kasvataks mingil määral ostujõudu. Siiski ei ole sel Eesti kontekstis laiapinnalist mõju kõigile tarbijagruppidele, sest järgmiseks ja ülejärgmiseks aastaks plaanitud maksumuudatused löövad kaardipaki veelgi enam sassi.
Nii tarbijate kui ettevõtjate jaoks hakkab teatud mõttes hinnatõusu lagi kätte jõudma. Oodatud majandustõusu asemel näeme stagneeruva majandusseisu jätkumist ja selle perioodi pikemaks venimist võrreldes teiste konkureerivate, ennekõike meiega samal pulgal asuvate lähiriikide turgudega.