Korralikud summad! Eesti influencerid küsivad ühe reklaampostituse eest Instagramis kuni 500 eurot

Ohtuleht.ee, 4. detsember 2018

Ühe Instagrami postituse eest tuleb küllaltki suure jälgijaskonnaga postitajale maksta keskmiselt 150 eurot, tegijamale influencerile 300 eurot ja profiliigasse sisenedes vähemalt 500 eurot.

Tipptegijad nagu Brigitte Susanne Hunt või Helen Adamson küsivad veel paar-kolmsada eurot rohkem. Hunt kommenteeris teemat ka oma Instagrami-story's: 

"See on tõsi, et reklaam on minu kanalis kallis. Aga pigem küsida rohkem raha ja teha harva reklaami, kui oma jälgijaid 150€ eest iga päev reklaamiga tappa. Ja artiklis oli kenasti välja toodud ka see, et paljud ei võta koostöid vastu, kui on toode, millesse infulencer ise ei usu," kirjutab neiu.

Selle summa sees pole aga enam mitte ainult pildi jagamine, vaid reaalne koostöö brändiga ja ise sisu tootmine. “Brändid on influenceritest väga huvitatud, see on hetkel kuumim reklaam,” ütleb Geeniusele hästi informeeritud allikas.

Refereeritud artikli täisteksti loe portaalist Geenius!

Artikli täismahus lugemiseks vajuta:
%
Proovi Digilehte
1€/kuu
Oled juba lugeja?